De eigenaar van Florida Forum heeft een heel eenzijdige kijk op het begrip reclame en spam.
De topics staan vol met verwijzingen naar commerciele websites (hotel portals, luchtvaart maatschapijenm etc.)
Op 11 november 2009 heb ik volgende topic geplaatst:
Bij het plannen van onze trip naar Orlando maart 2010, weer van Cheaptickets naar Vliegwinkel en Orbitz en Martinair, werden we getipt over Exit. Goedkoper hebben wij niet kunnen vinden. Je kunt alleen telefonisch boeken. Zie deze link http://www.sapg.nl/smf/index.php/topic,66.msg83.html#msg83/Dit is een verwijzing naar een artikel op
www.orlandoforum.nlPrompt krijg ik dit bericht

Je houdt het niet voor mogelijk dat met het open Internet, er nu juist figuren opstaan die een dergelijke censuur toepassen, terwijl zij zelf optimaal profiteren van de inspanningen van forumleden en via hun eigen Google-ads, reclame boodschappen, e.d., flink inkomsten genereren.
Eerdere aanvaringen met deze meneer hebben er al toegeleid dit Orlando forum op te zetten. En ja ook ik verdien aan klikken op Google-ads als compensatie voor mijn inspanningen, maar van mij kunt u erop aan dat ik uw berichten respecteer, en geen eenzijdige censuur zal toepassen.
Lang leve de onafhankelijkheid van het Internet!