Orlandoforum
September 05, 2010, 12:31:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hoge kortingen op ANWB kaart met AAA logootje! Zie de berichten hierover.

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Stel je hier kort voor aan de andere forumleden.  (gelezen 2740 keer)
admin
Administrator
Newbie

The Best Vacation Villa of Orlando

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Oktober 12, 2009, 11:45:14 »

Schrijf bv. Piet Puk stelt zich kort voor; .......

Met vriendelijke groet, Boudewijn Maurits http://www.vacationinflorida.nl
vdbemdsa
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 22, 2009, 12:43:37 »

Hallokes allemaal,
Mijn naam is Sabrina, ik ben getrouwd met Peter en samen hebben we twee zoontjes, Danilo en Alessandro. Wij zijn woonachtig in Belgisch Limburg. Ikzelf ben al twee keer naar Amerika getrokken voor "Mickey", 1 maal in Anaheim en 1 maal naar Orlando. Nu doen we vooral uitstapjes naar Disneyland Parijs, daar ons jongste zoontje nog een heel klein beetje te jong is, vinden wij toch. Hij wordt in januari 2 jaar en we willen dat hij er evenveel plezier aan beleeft als wij allen. Maar we zijn wel al volop plannen aan het maken, vandaar ook de aanmelding hier.
Dit is onze blog : www.bloggen.be\dobbelvanderb
nellie
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: November 10, 2009, 09:12:52 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is nellie ben al 42 jaar getrouwd met william woont in Utrecht.
Wij zijn in 2007 voor het eerst naar orlando geweest met ons gezin.
Hebben de smaak te pakken gaan volgend jaar weer naar orlando met gezin.
mary
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 25, 2010, 11:00:40 »

Hoi Allemaal,

Wij zijn een gezinnetje uit Breda en bestaan uit:
Mary ( 41 jaar ) Leon ( 43 jaar) en 3 kids ( 18-16 en 9 jaar)
Vorig jaar zijn voor het eerst naar Orlando geweest en dat is zo super bevallen dat we dit jaar nog een keer gaan Lachebek

Wij gaan vanaf 18 augustus t/m 2 september en vliegen met United naar Washington en dan hup naar Orlando!!!

Waar we slapen is een verrassing dat horen en zien we pas als we in Orlando bij het sleutel-adres zijn!

We hebben net als vorig jaar alles geboekt bij usafunvacations en dat is ons heel erg goed bevallen.

Dus de komende maanden zal ik best vaak hier zijn om nog meer ideeen op te doen voor onze vakantie, want we willen niet alleen de parken bezoeken !!

Dus tips zijn altijd welkom  Tong

groetjes Mary<divclass="msgbox">Nofilesuploaded!</div><br><br>
Lindje
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 18, 2010, 12:25:22 »

Hallo allemaal,

Over 6 weken ga ik met mijn vriend 2 weken naar florida. 1 week verblijven we in een villa bij Orlando. En daarna gaan we 1 week met een cruise naar de bahama's.
Het is voor mij allemaal de eerste keer dus hoop ik op dit forum een hoop informatie te vinden en natuurlijk ervaringen van andere mensen.
Ook de lange vliegreis is voor mij de eerste keer. De vliegreis gaat vanuit Amsterdam naar Parijs  dan van Parijs naar Atlanta en daarna van Atlanta naar Orlando. We hebben op iedere luchthaven een overstap tijd van 1,5 uur en ik maak me nu al zorgen dat we het allemaal niet gaan halen. Hebben hier mensen al ervaringen mee?

Groetjes<divclass="msgbox">Nofilesuploaded!</div><br><br><br/><b>Warning</b>:Unknown:writefailed:Diskquotaexceeded(122)in<b>Unknown</b>online<b>0</b><br/><br/><b>Warning</b>:Unknown:Failedtowritesessiondata(files).Pleaseverifythatthecurrentsettingofsession.save_pathiscorrect(/tmp)in<b>Unknown</b>online<b>0</b><br/>
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: